Политика за качество

Политика за осигуряване на качеството

Качеството за нашата компания е отговорност на всеки човек, който ние използваме. Това означава, че всеки човек, във всяко съоръжение, което ние почистваме участва в качеството на инспекциите.

Системи за осигуряване на качество
Качеството на почистване на офиси
система за осигуряване на качеството е разработена, за да отговаря на акредитираните стандарти. Елементите, включени в нашата система за управление на качеството са:

Оценка на риска и опасностите
Професионално здраве и безопасност
Управление на околната среда
Управление на човешките ресурси

Системи за осигуряване на качество

Цлета е да се постигнат устойчиви и по-добри резултати чрез създаване на трайни връзки с нашите клиенти, измерими ключови показатели за изпълнение и гарантиране на ефективно наблюдение, действие и преразглеждане на стандартите за изпълнение.

Мениджърът ще гарантира, че всички изисквания за работа; работни програми (периодични работи), както и обучението на членовете и изискванията за компетентност се спазват стриктно за да се удовлетвори желанието на клиента.. Чистача в офис е обучен да се справя с най-тежките нехигиенични условия и да осигурява чиста работна среда за доброто здраве на служителите. Почистването включва почистване на офиси, магазини, търговски комплекси, развлекателни и индустриални сектори. То помага за места като молове, търговия на дребно, и т.н. и помага за увеличаване на бизнеса, тъй като хората предпочитат места, които са чисти и хигиенични.

Инспекции за контрол на качеството, ще бъдат предприети както редовно така и непланирани проверки на място, за да се гарантира съответствие с обхвата на услугата.
Ние имаме цялостна програма на контакт с нашите клиенти - от ежедневните ни контакти на сайта, чрез редовни движени от дневния ред на срещите с нашите оперативни мениджъри и след това да се гарантира, че старши престоя управление във връзка с нашата работа.

Ние гарантираме бърза реакция - бързи действия .
Ако възникне извънредна ситуация, ще бъдат разработени планове за действие в извънредни ситуации за всяка област.

Непрекъснато подобрение

"Непрекъснато подобряване" е последователното постигане на поставени цели в качеството, оптимизиране на разходите и надеждност, които да отговарят на нуждите на клиента по-добре, отколкото на нашите конкуренти. Подходящо квалифицирани и мотивирани хора да постигнат това чрез:

Щателен анализ и планиране;
Поддържащ и дисциплиниран в прилагането на системи и процеси екип;
Споделено разбиране на необходимостта и способността да се направи по-добре;
Ясни лични отговорности и ангажименти да се обслужват клиентите;
Приемайки, че винаги има по-добри начини за правене на нещата и че винаги има място за подобрение.

В обхвата на нашата работа, нищо не е прекалено много за нас. Нашият мениджърски екип ще отговори на всички спешни случаи бързо и ефективно.

Ние обучаваме нашите членове, за да се поддържа зоркото наблюдение върху общото състояние на вашия офис помещениe сграда, дом, да се следи за места които се нуждаят от ремонт, замяна, или всяка друга форма на техническо обслужване, което може да се изисква. Това могат да бъдат тръби или крушки, които се нуждаят от подмяна, врати, функциониращи неправилно уреди , капещи кранове и др. клиента.
Ела77 ЕООД © Всички права запазени.